A tagdíjbevallási időszak alatt aktívan dolgozott a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara ügyfélszolgálata. Jelentős mennyiségű telefonos és írásbeli megkeresést dolgoztunk fel.
A 2017-es bevallási időszak idején (2017. június 1 és július 17. között) 44910 darab, azaz 2,25-szor annyi hívás érkezett az ügyfélszolgálathoz, mint az év első öt hónapban, a fogadott hívások mennyisége pedig kétszerese az első öt hónap hívásmennyiségének. A legtöbb hívás naponta az időszak utolsó napjaiban érkezett. Minden nap az ügyfelek több mint 80 százalékát kezeltük, kivéve július 14-én, pénteken, ekkor közel 63 százalékát mindössze, a terhelés meghaladta a feldolgozható mennyiséget. Másnap, szombaton azonban közel ezer hívás érkezett, és elértek minket azok is, akik pénteken nem, valamint az utolsó nap, 17-e, hétfő is erős volt.
Az ügyfelek több mint 85 százalékát kezeltük a másfél hónap alatt, hívásaik közel 80 százalékát elsőre felvettük.
Tartalmukat tekintve a hívások 40 százaléka az jelszóval kapcsolatos, 50 százaléka tagdíjbevallást érintő ügyintézés és tájékoztatás, a maradék 10 százalék vegyes volt. Ugyanakkor tagsági reklamáció relatíve kevés volt, mindössze néhány százaléknyi.
A bevallási időszak alatt csak júniusban 7500 írásos megkeresés is érkezett az ügyfélszolgálathoz, amihez júliusban a bevallás hajrájában még 5 ezer körüli érkezett (az év első öt hónapjában 15078 darab levél jutott el az ügyfélszolgálathoz), és ebből 6002 iratot tudtunk megválaszolni, amelynek - tartalmát tekintve - több mint fele jelszókérés volt.
(NAK)