Szolgáltatási partnerünk, a MOL a kialakult járványügyi helyzet aktuális és jövőbeni, előre nem látható következményei miatt több területen kénytelen változtatásokat bevezetni, amelyek a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara tagjainak kiszolgálását is érinthetik.
1. A MOL-NAK Partner kártya kibocsátásának felfüggesztése határozatlan időtartamra
A MOL üzleti konstrukcióinak felülvizsgálta után úgy döntött, hogy a minden szektorban érzékelhető válsághelyzet miatt Partner kártya termékük kibocsátását felfüggeszti.
Mit jelent ez a gyakorlatban?
• azokat a tagjainkat, akik a közelmúltban adtak le MOL-NAK partnerkártya igénylést a Kamaránál, kollégáink hamarosan tájékoztatják az igénylésük státuszáról
• az átadott és használatba vett kártyák kedvezményfunkciói továbbra is biztosítottak, rendben működnek
• a felfüggesztés a Gold kártya típusokra nem vonatkozik
2. MOL töltőállomás-hálózat optimalizálása
Szeretnénk felhívni tagjaink figyelmét, hogy május 25-től egyes MOL töltőállomásokon csökkentett nyitvatartási idővel várják az ügyfeleket. A nyitvatartási időket a MOL rendszeresen felülvizsgálja, optimalizálja, ezért kérjük tagjainkat, hogy mielőtt útnak indulnak, mindig tájékozódjanak a MOL töltőállomás-keresőjében. A MOL május 25-től folyamatosan frissíti az esetleges változásokkal a kereső adatbázisát.
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a jövőben is folyamatosan tájékoztatást nyújt a MOL szolgáltatások elérhetőségéről és a tagságunkat érintő hírekről is.
(NAK)