Gyakran ismételt kérdések
Általános kérdések
NAK tagok és NAK munkavállalók.
Nem, a tagság megszűnésével megszűnik a jogosultság is a kártyahasználatra, a megszerzett pontok azonban levásárolhatóak vagy átvezethetőek másik kártyára
Személyesen a falugazdásznak, valamint e-mailben az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.-ra, vagy postán a NAK-központba, a 1115 Budapest, Bartók Béla út 105-113. címre beküldve.
Falugazdász-irodában, falugazdásznál van nyomtatott példány.
Jogi személyként nincs megkötve, annyi fizikai kártyát igényelhet, amennyire szüksége van.
Magánszemélyként egy aktív kártya adható ki.
Egyelőre nem.
Új kártyát a MOL Kártya Központon (KK-n) keresztül vagy a Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre beküldött adatlapon kell igényelni. Az új kártya az igénylést követő 2-3 munkanapon belül elkészül. A kézbesítés személyesen vagy postai úton történik. Egy új kártya díja 1.000 Ft + ÁFA/év, amelyből a NAK tagjai 50%-os kedvezményt kapnak. Általában 10 nap alatt hozzájut az új kártyához.
A Partner kártya ingyenes, ezért nem kell fizetni és a cseréért sem. Általában 14 nap alatt hozzájut az új kártyához.
Külföldön csak a MOL Gold Europe kártya használható. A Gold Prepaid kártyák kizárólag belföldön használhatók. A MOL Partner kártya csak a magyarországi MOL hálózatban használható.
A MOL által üzemeltetett online felületen (Kártya Központon), a MOL szerződéses kapcsolattartóján, valamint a MOL Ügyfélszolgálatán keresztül.
Ha a kártya sérülése nem befolyásolja a kártya és annak felhasználójának azonosíthatóságát, akkor a MOL elfogadja a kártyákat.
Rendszámra szóló kártyák esetén kizárólag az adott rendszámú gépjárműbe lehet tankolni. "Garázs" kártyával bármilyen gépjárműbe lehet tankolni. Gold Europe/Hungary "Hordós" kártyával jogosultak bármilyen gépjárműbe, illetve egyéb (üzemanyag szállítására alkalmas) edényzetbe (pl. üzemanyag-kannába) is tankolni.
„Hordós” és Partner kártyával vásárolható üzemanyag olyan kannába, tartályba stb., amely alkalmas üzemanyag szabályos tárolására és szállítására.
Panasz vagy kérdés esetén a NAK Ügyfélszolgálat (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát., +36 80 900 365), a NAK Falugazdászok, MOL szerződéses kapcsolattartók illetve a MOL Ügyfélszolgálat (Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.) áll tagjaink rendelkezésére.
Új bejelentkezés esetén: NAK Falugazdászt, vagy NAK ügyfélszolgálatot.
Meglévő szerződéssel rendelkező NAK tag esetén: MOL szerződéses kapcsolattartót, MOL Ügyfélszolgálatot.
Ha több kártyát igényelek, akkor azokhoz lehet különböző termékvásárlási jogosultságokat beállítani?
A termékvásárlási jogosultság kártyánként változtatható.
A kedvezmények nem vonhatóak össze, mindkettőre egyszerre nem írnak fel pontot.
Igen. Multipont Business kártyával rendelkezők a MOL-NAK kártya használata után ugyanúgy fel tudják íratni a hűségpontokat.
Létezik natív (Ios és Android) mobil applikáció „MOL go” néven, ezen keresztül lekérdezhetőek a pontok, az egyenleg interneten keresztül a MOL felületén tekinthető meg.
A MOL nem őrzi meg a kártyákhoz tartozó PIN kódokat, azokat csak a kártyabirtokos birtokolja. PIN kód elfelejtése, elvesztése esetén új kártyát kell rendelni.
Kártyadíjat évente egyszer, a kártya kibocsátásakor kell fizetni. Ezt követően minden évfordulót követő első számla fogja tartalmazni az aktuális kártyadíjakat.
Partner kártyáknak nincs díja.
Megszűnik a kedvezmény, és egy alap szerződésre áll át a MOL.
Gold Kártya kérdések
A "Garázs", illetve "Hordós" esetében nincs megkötve, hogy ki használja és milyen járműbe tankol. A rendszámosnál csak az adott rendszámú járműbe lehet tankolni, de a személy ez esetben sincs megkötve.
Az ajánlási lap leadásától számított 2 héten belül sor kerül egy személyes egyeztetésre a MOL munkatársával, majd szerződéskötésre kerül sor, az aláírt szerződés MOL-hoz való beérkezésétől számítva 2-3 napon belül elkészülnek a kártyák. Az elkészült kártya személyesen is átvehető a MOL Központban, de a postai kézbesítés a Posta gyorsaságától függ.
Jelezze az illetékes Falugazdász felé, és az összegyűjtött visszajelzések és igények esetén felülvizsgálja a MOL a törzskút listában szereplő töltőállomások körét.
Igen, kötelező.
A számlaszám kötelező szerződéses elem. Az adószámhoz és cégjegyzékszámhoz hasonlóan ezt is rögzíteni kell egy-egy új szerződéskötés során. Pl. egy Prepaid kártya megszűnése, megszüntetése esetén erre a bankszámlaszámra történhet meg a kártyán maradó összeg visszautalása.
Az alapkedvezmények a MOL teljes Gold Prepaid hálózatában igénybe vehetők. Az extra (akciós) engedményeket tudják igénybe venni a NAK törzskúti listából kiválasztott töltőállomáson.
A törzskutak beállítása vállalkozásonként lehetséges.
Az ajánlási lap beküldésére nincs korlátozás, azonban mindig az ajánlási lap beérkezésekor érvényes kondíciókkal történik meg a kártyák és szerződések rögzítése a MOL rendszerében.
1 kártyához 1 db törzskút választható. A szerződésen kell megjelölni a kiválasztott törzskutat.
A MOL-NAK kedvezménybe bevont törzskutak listáját a MOL nem szerepelteti a weboldalán. A törzskút listában szereplő töltőállomásokról NAK tagjai weboldalunkon tájékozódhat illetve a Falugazdászoktól vagy a MOL kapcsolattartóitól kaphatnak tájékoztatást.
A helyi- és földrajzi adottságok figyelembevételével történt meg a jelenlegi NAK Prepaid törzskút lista meghatározása.
Nincs limitálva a maximum és a minimum.